2013. szeptember 5., csütörtök

19.rész Együtt...?

sziasztok drágák:) most néztem hogy kicsit régebben tettem fel új részt, szóval őrült tempóban írtam egy újat.mivel beteg vagyok és egész nap itthon voltam, viszonylag gyorsan kész lettem.remélem tetszik az új rész és sokan komiztok :)


  Felszálltunk valami luxus uszadékfára és elindultunk valamerre. Niall levetkőzött fürdőruhára és kifeküdt a napra napozni. Követtem a példáját és átadtam magam a barnulásnak. Amikor már szinte belehaltunk, olyan meleg volt, kikötöttünk valahol. Valami fura sziget volt ahonnan hangos zaj hallatszott.
- Hol vagyunk Niall?- mosolyogtam az emlitettre.
- Tetszeni fog nyugi- vigyorgott.
  Magamra kaptam a cuccaim és követtem a szőkét valami erdei kis ösvényen. Így belegondolva rossz dolog volt pont egy szőke embert követni de Niall esetében van valami esély hogy nem tévedünk el. Amikor odaértünk ahova akartunk (gondolom) egy vidámparkaba érkeztünk. Senki sem volt sehol csak mi voltunk ott. Annyira csodálkoztam hogy neki kellett becsuknia a szám. Olyan volt mint a Vegas-i vidámpark.
  Felültünk a hullámvasútra és unottan néztem Niallra, vajon mikor jön rá hogy ez nem fog elindulni tapsra vagy csettintésre mert ide emberek kellenek hogy elinduljon ez a vas roncs. Aztán elindult a vasút, mire akkorát sikítottam hogy Niall tuti betegnek nézett. Egy "bocsánat de nem tudtam higy el is fog indulni ez a szar" nézéssel jutalmaztam mire legyintett.
  Estére végeztünk az összes "játékkal" és akkora röhögő görcsünk volt, hogy még a villäba visszaérve se múlt el. Aria meg is kérdezte hogy milyen színű por művelte ezt, mire mégjobban nevetni kezdtünk. Mire leültünk vacsorázni persze már elállta görcs.
- Fuu de fáradt vagyok. Megyek hunyni- intett Niall majd elrohant a szobájába és gyanítom elaludt.
- Beszélhetünk Hope?- kérdezte Aria és Zayn egyszerre.
- Ketten akartok kioktatni valami olyan dolog miatt amit meg sem tettem de szerintetek megfogok?- kérdeztem, mire lefagyva értelmezték hogy mit is mondtam.
- Nem. Csak fel akarunk világosítani néhány dologról- mondta Aria.
- Amit már megtettél- egészitette ki Zayn Ariat.
- Félnem kéne?- kérdeztem. Időközben kijutottunk a kertbe.
- Szóval tudod 3hónapot maradsz még itt- kezdte Aria.
- És van egy rajongód- mondta Zayn unottan.
- És ez most nem Zayn- súgta Aria.
- És ki az?- húztam a szemöldököm.
- Niall- mondták egyszerre.
- És ti lennétek azok akik lebeszélnek arról hogy akár esélye is legyen nállam?- kérdeztem.
- Így igazságos- mondta Aria.
- Ezt hogy érted?- meredtem rá.
- Ha velem nem jársz mert hogy te elmész akkor a szőkével sem- mondta Zayn.
- Ennek semmi köze sincs ahhoz hogy nem járok veled- ráztam a fejem.
- Akkor...-kezdte de félbe szakítottam.
- Bocs de fáradt vagyok jóéjt- pusziltam meg Ariat majd megöleltem Zaynt és odasúgtam neki- neked is barátocskám.
- Felkisérlek- fogta meg a kezem Zayn.
- Ne, ne, ne, ne és...NE!- ültettem vissza a székre. Most lenne időm arra hogy sírjak és feldolgozzam azt hogy mennyire bejön nekem, de semmi ilyesmi. Mr. Bőrdzseki miatt még várhatok fél órát.
- De. Menjünk- lökdösött a lépcső felé.
- Zayn én komolyan nem akarok most beszélni...- mondtam de a számnak támadt és lassan betolt a szobámba.
  Ledöntött az ágyra és rám mászva folytatta a csókunkat. Leszerelte magáról a pólót az enyémet meg könnyűszerrel széttépte. Gondoltam hogy most mi a frászt akar. Gondolom azért mindenkinek van ennyi fantáziája. Kissé vérezni kezdett a szája mert azért én is kitettem magamért és úgy tűnik véresre szekáltam. Nem mintha nem éreztem volna ezerrel lent hogy tetszik neki már az is hogy megcsókolom. Óvatos volt, épp ezért lepett meg az hogy széttépte az egyik kedvenc felsőm. És Niall ebben a felsőben vitt el randizni...jézusom behalok.




- Ne, ne, ne, ne, Zayn ne!- löktem le magamról, ez által leesett az ágyról- Zayn én szőrnyű ember vagyok.
- Mi van? Azt hittem minden oké.- fájlalta a hátát.
- Ja. De nem akarok veled...lefeküdni. Nem vagyok ribanc- gomboltam vissza a gatyám, és felhúztam a melltartóm lelógó pántját.
- Együtt lenni sem?- jött felém majd a derekamra tette a kezét.
- Zayn...- mosolyogtam kínosan.
- De nem értem. Te szeretsz engem, és én is nagyon szeretlek. Ha azért nem vagy velem mert azt hiszed hogy nem tudom lekötni magam egy lány mellett, akkor tévedsz- mosolyodott el végül.
- Nem én nem hiszem ezt...- néztem rá döbbenten. Honnan tudja hogy erre gondolok.
- Akkor mitől félsz?- fúrta a tekintetét az enyémbe. Még a gondolattól is összerezzentem. Valahogy nem tudom úgy elképzelni magam, ahogyan úgy kellene. Szinte másodpercek alatt kezdtek folyni a könnyeim. De patakokban.
- Attól...- csuklott el a hangom- hogy elveszítelek.
- Nem fogsz- ölelt magához.
- Nem tudhatod- sírtam már teljesen.
- Ne sírj. Szeretlek- tűrte a fülem mögé a rakoncátlan tincsem.




- Én is szeretlek- mosolyodtam el halványan- fura ezt hallani.
- Szokj hozzá- vette arcom két nagy mancsa közé, majd magához húzva megcsókolt.
- De ha megcsalsz első kézből kinyírlak- mutattam rá fenyegetőn.
  Eddig is érzelmesek voltak a csókjaink, de most valahogy külön figyelt rá hogy kellemes legyen. Aztán nagyon elrontotta, azzal hogy kissé meghúzta a nadrágom alját. Olyannyira hogy szinte tövig lecsúszott.
  Gyilkos tekintettel meredtem rá, mire egy perverz vigyor terült el az arcán. Felkapott az ölébe, majd ledobott az ágyra. Csikizni kezdett, mire sikongatni kezdtem és próbáltam elszökni előle, de túl erős volt.
  Miután kiszórakozta magát, nyomott egy puszit az arcomra és úgy bámult. Őszintén kissé zavarbaejtő volt de nem izgatott túlzottan. Vagyis hát inkább nem néztem vissza rá, mert még zavarbaejtőbb lett volna. Miután rászóltam hogy ne nézzen már így, akkor adott egy csókot.
- Ez volt...- kezdtem.
- Jaj Zayn istenien csókolsz annyira helyes vagy és szuper a hajad, jaj de imádlak- mondta nőt megalázó hangon. Vagyis azt amit hallani akart tőlem.
- Én ilyet soha az életben nem fogok mondani. SOHA!- emeltem ki a fontos szót.
- De tudom hogy ezt gondolod- húzogatta a szemöldökét.
- Hidd azt...- vágtam rá.
- Remélem nem az egyik vitánk fog majd elvenni...- sütötte le a szemét.
- Hé!- szóltam rá így rám pillantott- ÉN szeretlek TÉGED. Egy hülye veszekedés nem fogja tönkretenni.
- Köszönöm- pillantott rám hálásan- most beszéljünk a nem létező emlékeinkről.
- Beszélgetni akarsz?- döbbentem meg.
- Igen- mosolyodott el.
- Öhh...abban nem vagyok túl jó- szenvedtem ki magam alóla, majd felvettem egy pólót.
- Jó mert én se- ült föl az ágyon és visszavette a cuccait.
- Aludni se fogunk ma...- dünnyögtem majd bedőltem mellé az ágyra.
- Na akkor kezdjük a családodnál- fordult felém.
- Miért nállam kezdjük?- ültem fel teljesen.
- Mert rólam te mindent tudsz- tette a fejét az ölembe.
- Oké. Apám ismered, nővérem ismered, Katie-t ismered. Rajtuk kívül aki fontos lehet az unokahúgom. Nagyon cuki kislány- vontam vállat, felvázolva a családom pillanatnyilagos tagjait.
- Apádat nem ismerem...- ráncolta a szemöldökét.
- De tudod, hogy ki ő- legyintettem.
- Ja. Anyukád?
- Ő...meghalt. Négy éve- bámultam előrre.
- Sajnálom. Én...nem tudtam- szorította meg a kezem.
- Mind egy...már feldolgoztam- nyúltam egy zsebkendőért, még mielőtt sírni kezdek.
- Azt látom- nevetett ki.
  Elmeséltem még az életem történetét, A-tól Z-ig. Aztán ő azokat a részeket amiket eddig nem igazán tudtam. Legalább már ketten vagyunk vele hogy nem tudunk úszni. Akkor már értem miért csak addig mentünk be a vízbe... és végül kidőltünk.
  Reggel úgy keltem, hogy elzsibbadt a nyakam és a derekam, meg a seggem és a combom. Persze Zayn kényelmesen feküdt és aludt mint a bunda. Csúnyán néztem rá de ez sem segített ezen. Szóval tenni kellett Zayn alvása ellen.
  A fülébe rikkantottam egy "jó reggelt bad boy!"-t, mire rémülten lefejelt, majd ijedtében legurult az ágyról. Amint összeszedte magát felült és nézte ahogyan fájlalom a kobakom. Közben nagyon nevettem és abba se tudtam hagyni.
  Lementünk a konyhába majd kést kezdtünk keresni. A fiatal szakács inkább magunkra hagyott, nehogy elkapja az idegbetegségünket. Felültem a konyhapultra és néztem ahogyan behasal a hűtőbe. Elővett egy lefagyasztott brokkoli csomagot, majd a fejemhez nyomta. Felszisszentem a fájdalomtól, de nem volt olyan gázos. A saját fejét hozzányomta a másikoldalához és aligha két centi volt a szánk közt.
  Én csak élveztem hogy ott szenved...ilyen amikor nem tud megcsókolni de tök közel van hozzám. Ördögi mosollyal haraptam a számba, fokozva a feszültséget. Ujjait az enyémekre kulcsolta, majd amikor lefagyott az agya, elvette onnan a jeget és harcra hívta a szám.
- Hű gyerekek menjetek szobára- jött be a helységbe Harry- félre ne értsétek. Örülök hogy mostantól mindenhol láthatlak titeket egymást nyalni. De ne ilyen szexisen- mosolygott perverzül.




- Majd próbálkozunk- legyintett Harryre, majd a seggemnél fogva magához húzott és úgy csókolt tovább.
- Hopp egy új párocska- libegett be Aria, majd Harry mellé lépve beszélni kezdtek valami sajtról, meg egérről.
- De nem mert az egér nem sajt- magyarázta Harry.
- De képletesen!- háborgott Aria.
- Ti meg miről beszéltek?- néztem csodálkozva rájuk.
- Ja csak tereljük a témát, hogy ne legyen kínos az, hogy mi nem smárolunk. Ti meg de- vont vállat Hazza.
- Aha igen...van benne valami- gondolkozott el rajta Zayn.
- De ti most együtt vagytok, vagy csak érzelemmelteli, járásnélküli smárolásról van szó?- kérdezte Aria.

2 megjegyzés: